U iskustvenoj ekonomiji je iskustvo kao takvo postalo proizvod: više ne konzumiramo objekte, već osjećaje, pa i stil života. U novom okolišu tržišnog krajolika zgrade nisu mjesto gdje radimo i živimo, već nešto s čime se poistovjećujemo, nešto što zamišljamo da jesmo.
Anna Klingman (Brandscapes, Architecture in the Experience Economy)
Obiteljsko poduzeće Tajfun iz Slovenije svjesno je činjenice da ne trguju samo sa završnim proizvodom. Godine 2011., gotovo nakon četrdeset i pet godina postojanja, tvrtka je uspjela probiti se na međunarodni plan. Postavili su si nove ciljeve. Tajfun je postao poduzeće s vizijom cjelovitog razvoja, preuzimanja globalnog tržišta na polju proizvodnje šumarske opreme (vitla i cjepača), vizijom velikih arhitektonskih projekata za primarno poduzeće (nova proizvodnja, poslovna zgrada, garaža, skladište, kongresni i poslovni centar) i izgradnje novih tvornica u inozemstvu (Srbija, Brazil). Vrlo dobro znaju da moraju biti aktivni na svim područjima, odnosno da na svim područjima moraju biti natprosječni kako u odnosu na izradu, dizajn i razvoj svojih proizvoda, integralni lik tvrtke i na arhitekturu tako i u odnosu prema zaposlenicima i lokalnom okolišu. Iskazuju visoki stupanj društvene odgovornosti i investiraju u svoju lokalnu zajednicu.